diumenge, de setembre 28, 2008

Cap a Australia

Just després que acabi la carrera de MotoGP, agafaré l'helicòpter i volaré directament a l'Aeroport de Narita. Allà em dutxaré i a les 21:30 sortiré disparat cap a Australia, pais a on es cel-lebrará el següent GP. Com que no tinc compromisos al circuit fins dijous al matí, com cada any, aniré 3 dies a casa de l'Anna Foix. Ella viu amb el seu marit Brock i fill Zack a Caloundra, al nord de Brisbane, a la Sunshine coast. Tinc previst aterrar a l'aeroport de Brisbane a les 7:05 del matí. L'Anna ja m'ha dit que m'estarà esperant fora de la terminal i que tindrem un bon plan. Evidentment un bon plan és veurel's a ells, fer surf i pescar crancs. L'any passat vaig arribar-hi el Diumenge a la nit. El dilluns a les 5:45 ja ens posavem en marxa cap a "Double Island", una illa que está tocant al continent que em va encantar. Ens vàrem llevar tan d'hora perque per arribar a l'onada que haviem de surfejar, s'havia d'anar amb el 4 x 4 per la platja amb marea baixa, i coincidia en que era molt d'hora al matí. Les onades que vàrem trobar van estar bé, 1 m la serie, esquerres, aigua a uns 22º (banyador i licra), sense vent... Varem muntar un petit campament amb 2 troncs i una lona (és la foto que he incluit, si hi cliqueu a sobre la veureu més gran) i a surfejar !!! Australia és un continent bastant selvatge en quan a la quantitat de fauna que hi ha. De fauna marina aquest dia vàrem veure balenes, medusses gegants (que no picaven), tortuga marina, peix manta.... i un tauronet de més d'un metre que va fer un salt a costat nostre !!! Em vaig espantar una mica però com va dir el Brock, cap problema, un tauró així no et mata, com a molt et menja un dit !!!!!! De fauna terreste, ens va venir a visitar una serp a la platja, que el Zack l'anava emprenyant amb un pal. A la tarda, varem caminar a dalt d'un cap a on hi havia un far (foto a on es veu la platja que varem fer amb cotxe)on continuant amb el tema fauna varem veure uns llangardaixos bastant grans.

He mirat les previsions a http://magicseaweed.com/Caloundra-Surf-Report/547/ i pronostiquen 4 peus amb periode de 8 segons. Per un Australià no és res de l'altre món però jo, que vinc del Mediterrani, estic que salto d'alegria. Ja veurem.

Unknown ha dit...

ola tiet es molt xulo el teu blog

Anònim ha dit...

Hola Neus,

Estic content que t'agradi i que el llegeixis. El Gabriel encara no sap llegir, només mira les fotos.

Pau

Niegà ha dit...

Sembla un plan excel.lent. Records a l'Anna de part meva des de Bali.