divendres, de desembre 25, 2009

BON NADAL DARK ROCK BEACH


Aquest és el regal del bloc per nadal. Xula, no ? Aquesta foto té la seva historia. Va sortir en el programa del temps de TV3 el Diumenge 13 de Desembre. El Francesc Mauri va dir "...i hem rebut aquesta foto d'un surfista a la Fosca...". Al minut, vaig rebre SMS d'amics que em preguntaven si era jo. Ja m''hagués agradat !! Aquell dia estava esquiant i em vaig perdre les onades de la meva platja favorita. Si més no, estava clar que aquesta foto havia d'estar en aquest bloc. El dilluns em vaig posar a reclamar-la a TV3 i després de molt insistir, la noia que l'havia fet, una tal Cristina, el divendres em va contactar i va accedir a donarme-la. Des d'aquell diumenge fins avui hi ha hagut onades cada dia. Hem tingut mar de Est i de Sud. He entrat a Masnou a la mítica sessió del 14 de Desembre (+ de 5 Mts a la boia de Blanes), Rotonda, Caleta Montgat i Aiguadolç.

Avui he pogut fer la tradicional surfejada de nadal, com mana la tradició. Un any més i de pura casualitat m'he trobat el Jesús Mauri a l'aigua amb el seu tabló. És curiós però ja fa varis nadals que coincidim en elegir el mateix spot sense parlar-nos prèviament. Serà que com que els dos som històrics sabem a on s'ha d'anar per treure el màxim suc del Mediterrani. Avui ha tocat Aiguadolç. No estava malament. Ell ha vist sortir el sol desde l'aigua. Jo he entrat a quarts de 10. Li he dit el tradicional Bon Nadal que ens diem cada any a l'aigua i he agafat una dreta que m'ha portat fins a la sorra...quin bon regal del Pare Noel !!!
P.D: Per St. Esteve també hi haurà regal, però aquesta vegada serà més petit que l'any passat !!