dimecres, de juny 02, 2010

PLA, PLA, PLA.


Fa dies que no entra res de res. Jo tinc la taula al cotxe per si sortís 1/4 de vent però de moment res de res. L'aigua ja está calenta, doncs el diumenge vaig estar a aiguadolç iniciant a en Gabriel i amb traje curt s'estava bé. L'únic surf que veig és el que el dia a dia em posa davant dels nassos. En aquest cas, la noticia que dijous passat publicava el diari econòmic Expansión. Mira que la vaig mirar i remirar per intentar veure la relació entre la foto d'un surfista i el contingut de la noticia. Vaig arribar a la conclusió que el periodista probablement era un surfista madrileny molt frustrat i que aquestes alçades de l'any havia decidit fer-se un petit regal il-lustrant l'article amb aquesta foto...i de passada alegrar també el dia als pocs surfistes que llegim regularment aquest diari.