dijous, de desembre 09, 2010

HAVE A GO !

Encara estic processant tot el que ha suposat el viatge a les Mentawaiis. Tinc tants moments per plasmar en aquest bloc que no sé ni per on començar. L'entrada d'avui és del millor moment que pots tenir a l'aigua, que és el d'anar cap a agafar una onada que només serà per tu. Al ser onades mecàniques, normalment s'instauren torns, perque tothom en pugui anar agafant i no hi hagi una lluita salvatge. A vegades, quan et toca el teu torn pots estar mal col-locat i per que no es perdi l'onada, si veus que hi ha un altre surfer més ben col-locat per agafar-la, el que li dius és "..Go,go,go !", regalant-li l'onada que tu no agafaves del teu torn.


Foto: Missatge en el Speed boat de l'empresa "Straight shot sumatra".

En la meva travessa de 90 milles desde Burguerworld fins a Padang, amb barca ràpida,vaig veure aquest escrit. Em va venir un somriure a la cara. Aquesta frase ara ja era un record del que ha estat la millor surfejada de la meva vida.

Foto: 90 milles, com de Sóller al Garraf, amb tres hores. Sort que el mar estava pla.

Crec que això és el millor que ens poden desitjar i que jo desitjo a tots els que ens agrada el surf...have a go !!