dissabte, d’agost 13, 2011

150 i surf a Formentera...YEAH, YEAH !!


M'he adonat que aquesta és l'entrada 150 que faig al bloc. Em fa il-lusió que sigui per incloure el surf que he pogut fer aquest estiu a un lloc on no havia surfejat mai. Concretament, a la illa de Formentera. En total, he pogut entrar 3 dies amb unes onades més que decents. El vent no era molt bò però l'aigua calenta, fons de roca i sorra i sense ningú. La mida de l'onada divertida, a l'alçada del pit. El fet de viure amb un barco i poder surfejar em recordava les Mentawais. Era perfecte perque tenia el Mastegot fondejat a illetes, que estava plà com un llac. Carregava la tabla a l'auxiliar i un cop a la platja només s'havia de caminar 50 metres per anar a la platja de llevant, que és on entrava mar.
Per el tema tabla, sort que portava el "kit d'emergencia" de l'estiu mediterrani. O sigui, la tabla del decathlon d'en Gabriel. Crec que la mida és una 6'0, soft board, amb quilles de plastic. Em va sorpendre que pogués surfejar-hi bé, no m'ho esperava. Ha estat una molt bona experiencia. Dormir a la nit, deixant 40 metres de cadena perque hi havia més de 20 nusos de vent, que és el que creava les onades. Llevar-se al matí i anar sentint el soroll del mar a l'altra banda de la platja,... simplement sensacional. S'haurà de repetir.