Varis creatius de cases de perfum han arribat a la mateixa conclusió: la "frescura" del surf serveix per vendre colonia. Ho he constatat en els duty free d'aeroports de tot el món.
Els de Chanel, amb la seva fragancia "Allure Sport". En alguns aeroports, com per exemple, el de los Àngeles o Munich, inclús tenen teles amb imatges de surf bastant xules.
Els de Calvin Klein, han creat la versió d'estiu de la seva fragancia "one". Les estantaries del display son puntes de tabla de surf i també hi ha una foto de 2 tables.
Finalment, la fragancia Carolina Herrera Sport, fa servir una imatge de SUP, que s'ens dubte es veu que és molt falsa i retocada mil vegades amb photoshop. Es nota moltíssim que el model i el gos s'han fet la foto en un estudi i després l'han "enganxat" amb un fons d'aigua. També fa riure molt a la part dreta de l'anunci la foto on es veu el model remant amb els braços i el rem estirat sobre la tabla.
És curiós que aquestes marques no hagin agafat cap surfer conegut com a testimoni per promocionar les colonies. Deu ser que els surfers no són prou coneguts per la gran massa,...o que els seus mànagers no són prou espavilats !
2 comentaris:
Tot i que siguis antixarxes socials segueixo pensant que seria una manera ben natural de difondre el teu bloc entre els col.legues. Ara e teu esforç "periodístic" només ens arriba quan repassant els favorits recordem que existeix el dark rock beach.
Ja,ja,ja..Toti, jo no soc contrari a les xarxes socials, al contrari. Professionalment les trobo molt interessants, però personalment no les vull fer servir.
Aquest bloc em va bé a mi per exercitar l'escriptura i si algú ho mira bé...i si no també :-)
Publica un comentari a l'entrada