dimecres, de febrer 11, 2009

MONTGAT 1993


Posant una mica d'ordre a casa he trobat aquesta foto, xula no? No he tingut cap dubte en que seria l'entrada del bloc d'aquesta setmana. La qualitat de la foto no és molt bona, doncs ja té 16 anys. La vaig fer jo mateix amb una càmera aquatica d'aquestes de fer servir i tirar(...o millor reciclar ?). La tabla era un regal dels meus pares per els meus 25 anys. La van fer shapejar expressament per mi i al costat d'on hi ha escrites les mides deia "Per mots anys Pau Serracanta. 25 anys".Va ser la meva segona tabla de surf i la primera que vaig poder estrenar jo mateix. En aquell temps la meva economia personal no és que fós molt bona. De fet, la primera tabla recordo que la vaig comprar de segona má, a un fotògraf Peruà que vivia a Barcelona i em va costar 10.000 pessetes (funda inclosa !!!!).

La tabla de la foto era una Full& Cas encarregada al Paco del Tac Tic. Dic "era" perque al cap de 3 anys me la van robar a Hossegor. Em vaig quedar sense tabla i amb un disgust ben gran.

Per la direcció del mar (S/SO) està clar que Castelldefels o Sitges segur que aquell dia deuria estar més gran. Tanmateix, quant vaig fer aquesta foto tot just feia un any que surfejava i per mi les platjes de referencia eren Montgat i la Barceloneta. De fet, encara no havia descobert les excel-lencies surferes de la comarca del Garraf.

Després d'aquest dia mai més he fet cap foto aquatica fent surf. La veritat és que el resultat no está malament. Algun dia mi hauré de tornar a posar, a fer fotos o a filmar amb aquestes noves càmeres subjectives que están tan de moda perque els amateurs filmem les nostres activitats d'esports extrems!!!

P.D: Confesso que he quedat gratament sorprès dels seguidors del bloc,en quant a nombre de persones així com de la difusió internacional que té (5 països en 3 continents !!!!!). Tenint en compte que el bloc és en català, ara que la Generalitat està obrint "Embaixades"a tants països estic per parlar amb el tripartit a veure si s'estiren una mica i em subvencionen per la meva contribució a la "PROMOCIÓ INTERNACIONAL DE LA LLENGUA CATALANA". Bona idea, no ? Amb la pasta que tregui prometo reportatge (...en Català) desde Hawaii :-))

3 comentaris:

Niegà ha dit...

Espero que hagis comptat Euskadi com a país des del qual et seguim. Si no ja en son 6!!!

:-)

Niegà

Anònim ha dit...

Xulíssima, cada dia ens sorprens!
Quins regals més bons et feien els teus pares oi???
Mins

Anònim ha dit...

Niegá,
tens raó. De totes maneres jo diria que en total serán 7 països (si és que vull rebre la subvenció, no ?).

Mins,
I els regals que et feien a tu amb la meva complicitat ? encara tens la primera tabla que era de la Clara Morral ?

Pau