divendres, de juliol 03, 2009

BACK TO CALIFORNIA


Ja torno a estar a California i això sempre provoca un "subidón". En aquest estat es respira surf per tot arreu. El mateix dimecres a la tarda, just després d'arribar, vaig anar a buscar la taula a Sunshine Freestyle Surf Shop, on el Robert, com cada any, ja la tenia preprada (taula, funda i cera). Després vaig anar a l'hotel a buscar el neopré que havia portat amb el freight i directament cap a l'aigua. Vaig entrar a Asilomar. Les condicions eren boníssimes, "head high" com diuen aquí i glassy. A més a més, amb un sol que feia que s'estava de conya. Ahir vaig tenir sessió matí d'hora i al vespre, amb posta de sol al mar incluida. El mar havia baixat una mica però seguia entrant.

Aquí tothom és molt frendly i sempre et diuen coses. Avui al matí, quan sortia de l'aigua i em cambiava, ha passat una parella de jubilats caminant i ell tot graciós m'ha dit"...another day at the office..." en plan graciós, com si surfejar fos la meva feina. Ja m'agradaria.

Adjunto foto dels cartells que hi ha a la carretera que segueix la costa. És graciós, no ? Evidentment que si hi ha un Tsunami tiraré muntanya amunt, no em quedo a surfejar-lo ni de conya!!!