dilluns, de juliol 20, 2009

LOGÍSTICA


Aquest bloc per mi és com un tipus de diari personal. Tot el que vaig escrivint sé que em servirá per refrescar-me la memoria d'aquí molts anys, quan aquesta em comenci a fallar però jo vulgui explicar les meves batalletes.

La foto que he incluit és un petit detall de les meves sessions al GP de USA . El títol d'aquesta entrada és explicatiu, sobre la LOGÍSTICA que cal per combinar feina i esbarjo.

La foto és del Diumenge al matí -dia de la carrera- a Laguna Seca. Per arribar al circuit a les 9:00 hrs i no perdre l'ocasió de surfejar a l'Oceà Pacífic, vaig entrar a l'aigua a les 6:30. Com que viatjant amb avió mai facturo, el neopré sempre el porto amb el freight doncs no m'hi cab a la maleta de mà.

La foto mostra el secador de neopré i licra que vaig muntar al paddock-amb l'ajuda de promotor- perque quan es transportés cap al GP d'Alemanya no es florís amb l'humitat. Aquest cap de setmana passat a Sachsenring he comprovat que l'operació ha estat un èxit. De moment, no el torno a Barcelona. El deixo al meu despatx/camió dels circuits tot esperant el GP de Portugal a principis d'Octubre.