dimecres, de març 03, 2010

SEGUIM AMB EL SURF COMERCIAL



Com que encara no em puc posar a l'aigua, segueixo amb el meu estat en que veig surf per tot arreu. Demà m'han convidat a Madrid al llançament de la nova campanya de comunicació de turisme d'Espanya. En el llibret de l'invitació física he vist un pàgina dedicada, com no, al surf de la peninsula ibérica i canàries. El text diu: "No necesito poner los pies en la tierra". Es veritat, per els que com jo el mar és la nostra passió. Tanmateix, la foto escollida no és gaire agraciada. Hi ha un pesat amb un SUP que com que la seva tabla és més llarga i té més flotabilitat li pren l'onada a un pobre que està ben colocat per agafar aquesta esquerra amb un taula curta. Atés a que la majoria de practicants que venen a fer surf no van amb SUP, el missatge que transmet la foto és :" Vine a Espanya que els de SUP et robarán totes les onades". Molt bo, no ?..i vigila que no et robin res més !! :-))

1 comentari:

Niegà ha dit...

Collons tú!!! Creus que em podríes aconsseguir el llibret de la foto en questió?!? M'agradaria escanejar-la bé i publicar-ho al meu blog...

Cuida't el braç. Jo tinc uns quants dies de platasso i fred per curar-me les ferides (trencament muscular cama esquerra). Per cert, demà dijous també seré per Madrid.

F