dijous, d’abril 15, 2010

JA SOC UN MÀQUINA DEL SURF !


Ahir em vaig comprar la pulsera "Power Balance", versió esports aquatics (és de neopré). Teòricament, a partir d'ara notaré una millora en quan a flexibilitat, equilibri i força, a més d'una millora del meu estat general. O sigui, que per quan torni a haver-hi onades, els que entrin amb mi a l'aigua que es preparin, doncs crec que amb aquesta pulsera seré com una especie de "conejito duracell" versió Kelly Slater (Aerials, tubs, reentries, impossibles....) Ja, ja, ja !!! Per 35 euros que costa, somiar és fàcil. De fet, a partir de 40 anys, per 35 euros...com ens enganyen !! Ja veurem.

1 comentari:

Laura ha dit...

Doncs jo que sóc un clàssic porto la metàl.lica de tota la vida de les boles als extrems a la mà dreta, a l'esquerre un "nomeolvides" de la Paqui i al coll un sancrist d'aquells d'imitació d'en Dalí d'oro del que caga el moro... la silicona per a les tetes!
Potser amb tanta ferralla si ara comencés amb el surf m'enfonsaria directament.