dissabte, d’abril 10, 2010

QATARÍ.....QUE TE VÍ !!



Mirant l'històric del bloc veig que ja em començo a repetir. De fet, quan vaig a GP's a on hi ha mar, si hi ha onades, surf, i si no, navegar. Aquí a Qatar, l'onada més gran que han vist és l'estela que deixen els megaiots que tenen. Con cada any doncs, he fet vela lleugera amb un laser, que és molt divertit. Ahir feia més vent però avui poquissim.

Com a extra bonus, la foto de la platja del Prat el passat dijous. Abans d'anar a l'aeroport vaig escapar-me un moment a veure que estava caient i la veritat és que no estava gens malament. Bufava un terralet que ho deixava glassy, perfecte. La foto la vaig fer depressa i corrent per no perdre l'avió. El surfer és en Jesús. Aquesta no va ser la millor onada que vaig veure i no fa justicia al que hi havia, però és l'única que vaig poder fotografiar amb la BB.