divendres, d’octubre 29, 2010

PORTUGAL

Les previsions eren de que el mar tenia que pujar sense parar, començant amb 5,5 peus el dijous fins a 26 peus el diumenge. Ahir a la tarda vaig entrar, amb 6,5 peus d'onada, res de vent i periode de 12 segons. Estava preciós i comparat amb Montgat dimecres,bastant més gran. La diferencia respecte l'any passat, que vaig venir al setembre, és la gent. Al meu pic només erem 6 i vaig agafar tot el que vaig voler fins que es va fer fosc.


Foto: Dijous a la tarda, preciós.


El Magicseaweed deia que avui la"first light" seria a les 7:30 hores. M'he llevat d'hora i a les 7:15 ja estava a la platja, era negre nit i estava completament sol. El mar, tal i com estava previst, havia pujat fins a 8 peus. Les series impresionaven. Llàstima que hi havia vent side shore que ho trencava una mica i provocava bastant corrent lateral, especialment al trencant de la platja.

A les 7:30 ja tenia el neopré posat però seguia estan sol i tal i com estava el mar millor esperar que vingués algú. Als 5 minuts ha arribat un portugués disposat a entrar i jo no m'ho he pensat gens, he anat directe cap a l'aigua. La veritat és que la remada ha sigut bastant bestia, doncs hi havia molta espuma i corrent, però finalment he entrat fins al pic. He pogut agafar 3 onades, amb bastant de descontrol, doncs eren més grans que ahir i ventades. M'he fet un fart de remar per remontar però almenys m'ha servit per constatar que l'operació "braços de ferro" ha donat els seus fruits. Crec que ja estic preparat per les Mentawaiis !



Foto: La típica acera portuguesa, Praia Grande.

Demá m'ho aniré a mirar, però amb la previsió de 11 peus que hi ha, faré d'observador.


Foto: Sorra a Praia Grande