dijous, d’abril 14, 2011

TOTS A APENDRE ANGLÈS



L'altre dia, fent unes compres rápides a l'Illa de Barcelona vaig veure aquesta publicitat per apendre anglés a l'estiu. Promocionen estades a Catalunya, Balears i Asturies. No tinc cap dubte que fan servir l'imatge el surf per fer més atractiu el pla d'apendre un idioma extranger. De fet, en el meu cas, per apendre anglès m'en vaig anar a California, el primer any vivint en una furgoneta i el següent estudiant a la Universitat de Santa Barbara.


Cal dir que aquesta publicitat és una mica enganyosa, no tant com per la posició tan retrasada en una longboard, que segurament faria aixecar la tabla per la punta, però si per aquells que es pensin que a Catalunya i les Balears surfejarán a l'estiu...


A més, no vull ni pensar el que pot suposar está a l'aigua amb tots aquests aprenents, tal i com es veu a l'il-lustració, sense que portin leash.