divendres, de juliol 22, 2011

MINOR 1.000


Ahir, quan tornava de fer surf, vaig veure aquest cotxe per la carretera. Un classic. El típic "woody" amb una longboard a sobre. Vaig agafar la blackberry i li vaig fer una foto. El conduia un tio bastant gran que s'el veia feliç. Segur que acabava de sortir de l'aigua. A California es respira surf, molt surf. Avui al matí, escoltant la radio de camí cap al circuit, després de la meva sessió a Carmel (glassy i head high, més gran que ahir) han contactat amb el "Flea" Virotsko. És un dels surfers amb més empenta que ha tingut Santa Cruz, que va començar fa molts anys a fer unes maniobres molt radicals i que ha guanyat 3 campionats a Maverick's. L'entrevistaven perque demà dissabte, a les 7:30 de la tarda, fan la premiere d'un documental de la seva vida. És diu "The westsiders", en referencia als surfers de la part oest de Santa Cruz (ell, en "Ratboy collins"...). Històricament, sempre hi ha hagut molt pique entre els de l'oest i els de l'est d'aquesta ciutat mítica. Demà tinc un sopar. Tot i que si puc aconseguir una entrada per internet, potser em perdo la sessió de surf de la tarda i m'en hi vaig.