dilluns, de setembre 19, 2011

ALCAÑIZ PLATJA =BARCELONETA


Després de l'experiència d'ahir, puc declarar que el GP d'Aragó, que es cel-lebra al circuit d'Alcañiz, passa a ser un GP de surf, al igual que Portugal, Laguna Seca i Australia. Ja,ja,ja. Si bé la qualitat de les onades no són les mateixes, ahir a la tarda vaig disfrutar d'un bany que la serie arribava fins a les espatlles. Just acabar la carrera vaig sortir pitant i em va donar temps d'aprofitar aquest regal del mar. La boia va marcar un màxim d'onada de més de 2 mts. Estava mogut, sense gaire força però per el que em van dir, a la costa brava no va entrar res de res. En canvi a Barcelona varem tenir una sessió amb aigua calenta ...i pudenta.
El Ferrán també va venir, amb la meva surftech. La foto és del parking, després de sortir de l'aigua, quasi bé de nit.