dimecres, de novembre 02, 2011

CATACRACK !


Aquest més d'octubre era antològic. 4 dies de surf a Australia, 4 a Bali i just aterrissar a Barcelona, directament de l'aeroport a la platja. La setmana passada, excepte dimecres, vaig entrar tots els dies. O sigui, a tope amb el tema fins que diumenge al matí, apurant una dreta a la barceloneta....catacrack ! la contraonada em va picar per sorpresa, girant-me tabla i la cama. Vaig sortir de seguida, doncs el genoll em feia molt mal. A urgències em varen dir que segurament era una distensió del lligament lateral intern i potser quelcom de menisc. Avui m'he fet la resonancia magnètica i a la tarda tindré els resultats. Una llàstima doncs cada dia hem tingut onades. El dilluns, a la fosca, que estava preciós, em va tocar mirar els toros desde la barrera.
La foto feia dies que la tenia guardada per posar. Avís per els surfers que facin escala a Kuala Lumpur (Malaysia) de camí cap a les mentawais. Per anar a la ciutat, que té un trànsit horroròs, és ideal agafar el tren. A tenir en compte però, que les tables no es poden carregar al tren !! o potser, donat el disseny de la tabla, les úniques que no es poden carregar al tren son les lighting bolt ? je,je,je...

3 comentaris:

Niegà ha dit...

Em sap greu lo del genoll. Espero que no sigui res de greu.

Ànims!

F

Rafael Anta ha dit...

Recuperat !! I a tope i de catxondeo

Anònim ha dit...

Que et recuperis aviat Pau!

Abraham