dimarts, d’abril 24, 2012

REM MUSICAL


Aquest cap de setmana he fet un mar i muntanya (pollastre amb escamarlans, ja,ja,ja...). Dissabte esquí de muntanya (la neu està excel-lent) i diumenge SUP per la Costa Brava. El dia era núvol i vaig anar remant fins a la foradada. Bufava gregal i d'anada s'havia de remar més fort. Un cop a la cala, a l'estar protegida de mar i vent, vaig estar nedant una mica. Al tornar, al tenir el vent d'esquena, vaig començar a sentir com una música feta per un instrument de vent. Venia del rem. Al ser telescòpic, hi ha els forats de les diferents posicions. Com que jo el porto a l'alçada màxima, el rem queda buit i el vent crea aquesta musicalitat. Molt xulo.

1 comentari:

Niegà ha dit...

Quina sort. Divendres vaig pujar a Candanchú a foquejar una mica. Vaig arribar al parking a las 17h30 (l'estació ja estava tancada), vaig canviar-me i vinga Tobazo amunt. Quan arribo a dalt (seguint una pista vermella) de sobte entra núbol, pluja, boira... tot!!! Vaig baixar i sort que anava per la pista per que no veia a més de 2 m davant meu. Dormo a la furgo aquella nit i dissabte plovent tot el dia. Vaig tornar a casa dissabte a la tarda amb un bon costipat i la cua entre les cames. Suposo que l'equí de rando deu ser molt agradable amb anticicló, però des de que he començat que és un malson!!

Continuarem!

Felip