dissabte, de juliol 14, 2012

CATACRACK AGAIN

M'he tornat a lesionar. El dimecres a la nit, anant amb la bicicleta brompton per Barcelona, es va bloquejar de cop la roda de darrera i vaig sortir disparat endavant. M'he fisurat el cap del radi. Aquesta vegada és el del braç dret. Fa 2 anys va ser l'esquerre. Ara perillen les meves sessions de surf de Laguna Seca. Llàstima.

Per cert, foto que he rebut avui de la meva germana petita. Quines senyals mes estranyes hi ha a la platja de cabrera, especialment a l'estiu.

3 comentaris:

Niegà ha dit...

Cara'm!!! Cuida't i a veure si et recuperes aviat!

F

Unknown ha dit...

Ostres Pau, quina mala sort! cuida't i recupera't bé.

Anònim ha dit...

Que etrecuperis aviat Pau, i qu eno sigui res! tela la senyal...https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3955744784999&set=o.349614388417614&type=1&theater