divendres, de juliol 27, 2012

SANTA CRUZ

Foto: La dreta de Steamer Lane, amb el far del museu del surf.


Ahir vaig arribar a California. Amb el braç trencat no puc surfejar però això no treu que no pugui disfrutar d'estar a un dels llocs a on el surf és part de la seva cultura. Com que no tenia cap sopar amb clients, vaig decidir d'anar directament desde l'aeroport a veure com estava Santa Cruz. En els últims 20 anys no ha canviar gens. Els mateixos hippies, les cases, el lloc on em vaig tatuar i....Steamer Lane.

Vaig quedar-me mirant el surf fins que es va fer fosc. Després vaig sopar al Santa Cruz dinner i cap a Monterrey.



Foto: Santa Cruz Dinner, un clàssic amb bon marketing i missatges de fraternitat a la paret.

6 comentaris:

Niegà ha dit...

Fins quan has de guardar repòs pel braç?

F

Pau ha dit...

de 4 a 6 setmanes de repos i despres recuperació. Es fractura total. Un rotllo.

Anònim ha dit...

algu de vosaltres dos heu surfejat aquesta onada?
http://thesurfersview.com/surfing-videos-and-beach-videos/viewvideo/1023/international/bennelong-point-surfing-sydney-opera-house
BENNELONG POINT - Surfing Sydney Opera House

Salutacions!

Abraham

Anònim ha dit...

Es un Hoax, no patiu

Niegà ha dit...

Cuida't Pau!
Abraham no és un hoax. Quan hi han temporals MOLT forts, el swell es filtra dins de la bahia de Sidney i e spot surfejar en llocs pocs habituals, davant mateix de la city. Segurament aquest és un d'ells... un o dos cops a l'any potser. Jo mai l'he vist en directe ni l'he surfejat però...

Anònim ha dit...

Felip,

Gracies per l'aportació.

Sembla el Mediterrani aixins.

Salutacions

A