dijous, d’abril 02, 2009

Revival California (II)

Foto: San Onofre State Beach, 1994


Un cop posats a recordar el meu primer viatge seriós de surf (California 1994) no podia deixar passar l'ocasió d'incloure una foto de la famosa "Van". Va ser la meva casa durant més de 3 mesos. Amb l'ajuda de la meva germana Mª Alba (que surt a la foto !!!), vaig comprar aquesta Volkswagen de l'any 1972, per 1.200 USD, a un inmigrant colombià. Se la venia perque coincidia que aquell any el mundial de futbol es cel-lebrava als EE.UU. Colombia es veu que s'havia classificat i el propietari de la furgoneta necessitava diners per anar a veure en dirrecte els partits de la seva sel-lecció. Em va assegurar que era una ocasió que no es podia deixar perdre !! M'en recordo que un argument que va fer servir per la venta era que "tirava molt bé en pujada, tenia potencia, en les carreteres de muntanya". No és que fós un punt a tenir en compte per mi, doncs jo la volia per anar a la platja.

Al ser un model "bus" no estava equipada per viure. Al flea market de San José vaig comprar un futon per poder dormir i un fogonet per cuinar. Les cortines, per tenir intimitat, les vaig muntar amb un tròs de roba i uns cordills que vaig trobar al costat d'un container d'escombraries a Santa Cruz.

La foto está feta a San Onofre State Beach, platja mítica per aprenents i longborders, al costat de San Clemente. Aquest dia m'enrecordo que des d'aquí vaig anar caminant fins a Trestles...la sessió va ser espectacular !!!