dimecres, d’octubre 21, 2009

MÉS BALI

En aquesta entrada tampoc he pogut incloure fotos. Les telecomunicacions en aquest pais son una mica un desastre. Les inclouré desde Malaysia. Ahir a la tarda vaig tenir sessió a Kuta reef. També molt bona. Rebentat, vaig anar a veure la posta de sol a la platja de Kuta. La foto demà.

Després, vaig dedicar-me a seguir la ruta de prospecció que m'havia marcat l'Anna Foix: Anar per Poppies Lane 1 per conrolar el seu hotel, el Massa In, també el restaurant mejicà i finalment, sopar sushi al restaurant Kunti a Legian. Em vaig posar les botes de tempura i sashimi de tonyina per només 10 USD (100.000 Rupies)!!!

Avui a les 5:45 del matí m'he trobat a la recepció de l'hotel amb en Iwayan Sumitra, Amb ell ahir vaig descobrir la costa amb barca, avui toca amb cotxe. La seva targeta diu "DRIVER CAR AND BOAD", si, amb D final.

Hem anat directes a Dreamland, ja que hi havia marea baixa. Les previsions eren de 6'5 peus amb 13 segons de periode. Clarament, això està començant a baixar. He entrat a les 6:30 i ja hi havia 5 surfers a l'aigua. La sessió ha estat molt bé, quasi 2 hores. La serie tardava més a entrar respecte ahir però era segons les previsions. A l'aigua bon rollo, erem en total 9. Hi havia un guia/surfer balinés que portava a 2 alemans que ahir també van ser-hi. Com que ja ens coneixiem hem parlat de motos, aquí a Indonesia els encanta MotoGP. També hi havia un surfer de San Diego que m'ha dit que el dilluns a Dreamland va surfejar amb...en Jerry Lopez !!! M'hagués encantat veure'l. No tinc foto de l'onada de Dreamland perque des del parking quasi no es veu. Com que avui anava per feina, no era questió de perdre temps de baixar amb la Blackberry a la platja, esperar la serie, tornar a pujar al cotxe per guardar-la,... serà en una altre ocasió.

Després de la sessió, uns noodles per esmorzar al xiringuito del parking i cap a Ulluwatu. Per el camí, a l'alçada de Padang Padang (avui molt petit) ens hem trobat tot l'enrenou de l'equip de filmació de la Julia Roberts i el Javier Bardem. Están aquí a Bali rodant una pelicula.

Hem arribat a Ulluwatu i la veritat es que hi havia més gent que ahir. Desde dalt del penyassegat (per cert, per viur-hi ja que és anti-tsunamis :-)) es veia una vista de l'esquerra fantástica. La foto que he fet, demà.

Després hem anat fins al temple. Hem fet la visita de rigor, tot vigilant que els monos no s'ens emportessin res.

Al sortit, he continuat amb la prospecció que em va recomanar l'Anna Foix. He anat a veure que tal estava Nyang Nyang i l'hotel que hi ha a dalt del penyasegat. Estava tancat per reformes, estaven cambiant els sostres dels bungalows. M'han deixat entrar i he pogut veure la platja desde dalt. La foto també demà.

Tocaba una altre sessió i el Iwayan m'ha dit que l'esquerra de Balangang era una bona opció. Hem anat cap allà i la veritat és que no s'ha equivocat. Demà veureu la foto i ho entendreu...quina esquerra !!! L'aigua era molt neta i el corall es veia molt bé...i molt aprop !!! He deixat la tabla i m'he enfonsat dret per veure quina era la fondaria real. Amb els peus a terra i els braços enlaire tocaba la tabla. Calculo que uns 2,5 metres. He vigilat de no fer el tonto.La sessió ha estat només d'una hora per el cansament. Al sortir, he seguit amb la ruta que em va marcar l'Anna. Per tant, tocava anar fins a Nusa Dua, per veure que tal era. El Iwayan m'ha dit que podriem parar a Green Bowl, ja que ell veia que per les nostres converses, el que a mi m'agradava eren les dretes. Quan hem arribat i he vist el que vosaltres veureu demà amb foto, tot i el cansament no m'he pogut estar de baixar fins a la platja (deu ni dó el llarg que és ) i posar-me a l'aigua. Només hi havia 3 surfers i com que el vent avui era molt fluix no li afectaba que fos on-shore.

Un cop acabat, cap a Nusa Dua a dinar. Estava famèlic. Hem menjat a un restaurant de la platja. l'Onada és el típic beach breack amb fons de corall. No pintaba malament. Un cop acabat ja eren quarts de quatre, així que hem decidit tonar cap a Kuta. Crec que el dia ha estat molt complert doncs l'he començat molt aviat. Realment, vaig arribar dilluns al migdia però he fet tantes coses que sembla que porti aquí una setmana.

Demà he cambiat el vol i volaré més tard cap a Malaysia. El tenia a les 9 del matí i l'he passat a la 1.... perque a les 5:45 el Iwayan m'acompanyarà a Dreamland !!!Je, je, je.




P.S: Totes les fotos amb la Blackberry...no está gens malament !!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt be Pau, de fet encara que no m'hagis vingut a veure aquest any...ara ja em quedo tranquila perque veig que ha valgut la pena parar a Bali i ho has vist quasi tot! ja,ja
Suposo que l'any que be tindre que vindre a Bali si et vull veure, no? Llevors et portarem a Nusa Lembongan (la illa on normalment vivim quan estem a Bali)Ja hem decidit que l'any que ve hi anirem un parell de mesos... com als vells temps...
Ana