diumenge, d’octubre 18, 2009

SURF AMB EN BOB


Ahir vaig quedar per fer surf amb un surfer mític de Phillip Island, en Bob Hosking. M'el va presentar en Michael Fowler, que és el CEO de l'empresa asutraliana Nexus Energy i un gran aficionat a les motos. En Bob té 62 anys i fa més de 50 que surfeja a la illa. Varem quedar a les 7:15 del matí per anar a fer surf junts. El Bob m'havia d'ensenyar els bons spots de la illa i la veritat és que va anar molt bé.Va venir amb un altre amic seu, que també es deia Bob i tenia la mateixa edat. Els spots que jo coneixia estaven tots moguts amb un vent bastant fort de on-shore. A la nit, sobre les 2:00 hrs, el soroll del vent i la pluja em va despertar. Crec que deurien bufar més de 40 nusos !!! Ara al matí havia baixat fins a uns 20 nusos. El Bob, senser dubtar ni un moment va dir... avui Flynns beach !! varem anar cap allà ràpidament i la veritat és que va ser bingo directe. El vent entrava off-shore, ningú a l'aigua i series de dretes de 1 metre amb fons de roca, amb un canal d'entrada molt marcat i fàcil. Ens varem posar les botes!!!! Al vespre, vaig fer una sessió curta a Smith beach just quan es feia fosc. Res a veure amb el matí.

Avui m'he llevat a les 6. Desde casa he vist que el mar era petit i que no hi havia vent. He anat directe a Woolamai, la platja que agafa més mar però just arribar-hi ha començat a bufar un on-shore que ho ha destrossat tot. Com que tenia temps abans d'anar al circuit, he anat a recorrer la illa a veure si tenia sort. Jo pensava que a Flynns beach triomfaria com ahir però no contava amb la marea. Avui era baixa i només funciona amb mitja i alta. Almenys, el desplaçament m'ha servit per fotografiar aquest cangur.

Finalment he entrat a la platja que hi ha més aprop del circuit, YCW beach. Ha sortit el sol i tot hi estar petit, per un surfer del Mediterrani com jo no estava gens malament. Amb tantes onades d'oceà m'estic mal acostumant...




Foto: Després de la sessió d'avui a YCW Beach


P.S: Avui a la nit volaré cap a Bali, Baaaali, BAAAAAALI !!!! He mirat la previsió d'onades i pinta molt bé, 7 peus i mig, off-shore i periode de 14 segons !!!

1 comentari:

Niegà ha dit...

Que vagi tot bé a Bali! Acabo de mirar el windguru i els primers dies jo de tu em quedaria a la zona dels reefs de Kuta/Airoport. Després, a mesura que baixa el mar, potser pots fer alguna escapada a Uluwatu/Impossibles.

Sort i ja m'explicaràs!

F