dimarts, de novembre 24, 2009

UNA ALTRE DIA "D"


Dissabte va ser un altre dia "D" (doble) a la Costa Brava. Surf i navegació. Al matí d'hora vaig poder surfejar 1/4 justet de Est, amb longboard, ben aprop de les roques davant de casa. Sortia dreta i esquerra. Crec que vaig estar bastant afortunat doncs ben d'hora vaig estar mirant varies web cams i per Barcelona no hi havia res que es pogués aprofitar. Després vàrem anar cap al port i ens varem trobar amb en Carles i la Marina per navegar. Es cel-lebrava la regata del solstici d'hivern. Aquest any no la vaig fer per diverses raons:


1-Ens van avisar només amb 2 dies d'antelació.

2-El Dani, "l'expert", no podia venir.

3-l'Etnog, el meu etern rival, no participava.


La varem seguir d'aprop i la veritat és que estava interessant. El garbí va pujar fins a uns 20 nusos de real , varem tenir que rissar major i gènova, i volavem a 8,5 nusos.

La foto d'aquesta entrada és d'una postal que venen a Palamós. És una vista aeria de la Fosca, S'Alguer i Castell. Al fons de tot es veu també llafranch i el far de St. Sebastià. Es veu perfectament el banc de sorra, inclús trenca una mini onada.