dimarts, de novembre 03, 2009

VENT MAL APROFITAT


Ahir vaig tornar a fer surf desde l'última vegada a Bali. Vaig comprovar el que em temia, que la platja del Prat no té res a veure amb Kuta Reef. Tot i això, l'aigua encara estava a uns 20 graus, no hi havia ningú i la serie arribava quasi a 1/2 m. Encara no havia entrat el vent fort i vaig poder disfrutar-ho/aprofitar-ho a tope.
El vent del NW ha bufat molt fort tota aquesta nit. Avui, quan anavem cap al cole hem contat tres arbres caiguts !! Al ser del NW, sembla que el vent posi tots els esforços en emportar-se les onades ben lluny. Que murri que és. Com diu el títol, aquí no podem aprofitar aquest vent però hi ha altres indrets on segur es posarán les botes. L'imatge és del mapa d'onades d'avui. Em moro d'enveja de ser a Sardenya. Capo Manu.... deu estar bestial !!!!