dimarts, de gener 19, 2010

CRASH AGAIN !!!

Aquesta vegada no ha sigut el veler, he sigut jo amb el nou skateboard dels reis. Ahir fent l'animal amb el Gabriel al pàrking de casa, em vaig fer una petita fisura al cap del radi del braç esquerra. Patinar sol és poc problema, tinc molt clar de no pendre riscos. Però el truc que ensejavem ahir era que mentre jo patinava el Gabriel pujava en marxa. Ho vàrem fer 4 vegades i totes varen anar bé però a la cinquena, abans de pujar ell, el Gabriel inocentment em va bloquejar les rodes del darrera...i vaig volar 3 metres endavant !!! Braç inmovilitzat 10 dies. Rés de surf (per sort de moment no hi ha onades) però també rés d'esquí.

Per no il-lustrar aquesta entrada al bloc amb la radiografia del colze, he posat aquesta foto que feia dies que tenia guardada. La vaig agafar de la web del temps de TV3. És una castanya de tramuntana a Cadaqués. Un dia després d'un vent així de fort, segur que es podia surfejar quelcom a la Barceloneta....