dijous, de gener 07, 2010

GRÀCIES REIS: SURF 365 DIES L'ANY

El reis s'han portat molt bé. Serà que jo també em vaig portar bé durant tot l'any passat. El mateix dia 5 vàren portar aquestes onades a la Platja de Llevant (és la que hi ha al costat de la Nova Mar Bella). Vaig fer la primera sessió del 2010 i no va estar gens malament, tot i la pluja que queia. Aquest any el tema promet.



Però el plat fort va ser ahir. Em varen portar aquest skateboard sector 9 que és una passada.


A la tarda el vaig estar provant al parc de Piscines i Esports i la veritat és que la sensació és igual que surfejar però amb rodes. A la part de sota té unes entrades, a on hi ha les rodes, per poder fer unes carvejades bestials, sense que aquestes s'enganxin amb la taula. La rampa que va cap al DIR ara és una altre dimensió. Estaré més en forma, doncs es treballen molt els quàdriceps. El portaré sempre el cotxe, mai se sap. A més, queda anomenat com a VEHICLE OFICIAL de desplaçament per els ports.