dilluns, d’octubre 13, 2008

50 DIES DE SURF !!!!


El passat divendres vaig arribar a un total de 50 dies surfejats durant aquest any. La veritat, per el tipus de vida que porto (familia, viatges, treballar els caps de setmana,...) no em puc queixar. És questió d'organitzar-se i trobar el lloc i el moment per tenir una sessió. La del passat divendres va ser a la tarda, a la platja de la nova Mar Bella, a Barcelona. La serie era de 1/2m passat i una mica tocat de vent. Repassant de memoria quins han estat els dies de surf aquest any, penso que cal fer una distinció entre els de casa-vull dir a Catalunya- i els de fora. Dels de casa n'he tingut de tots colors, desde fer surf a la platja del Prat de Llobregat tot just sortint de l'Aeroport després d'arribar de viatge, a fer surf a les 6:30 del matí a la platja del Bogatell abans d'anar cap a l'Aeroport per un vol transoceànic, els dies mítics a La Fosca o algun clàssic a l'espigó de Masnou. Dels de fora de Catalunya, aquest any he surfejat a Marroc (cap d'any), California (2 vegades, per el GP USA i per un viatge de feina) i Australia (GP Australia).

Si penso quina ha sigut la sessió més memorable, s'ens dubte em quedo amb la de Marroc el 1 de Gener. La sessió va ser a Killers, una dreta que trencava glassy amb 1m 1/2 la serie i només 5 persones a l'aigua, feia sol, uns 21º de temperatura ambient i l'aigua deuria estar sobre els 16º/17º, amb neopré 3/2 mm i sense escarpins. La foto que encapçala aquest article és Killers.

Si més no, la majoria de sessions han estat al Mediterrani. D'aquestes, tinc dubte de quina ha estat la millor. Per tamany, em quedo amb el dia passat Reis a l'espigó de Masnou. Obria una esquerra perfecte, de 1m 1/2 la serie. Llàstima però que hi havia massa gent a l'aigua. L'Altre sessió bona la tinc ben fresca a la ment, ja que va ser ahir al matí a La Fosca. Hi havia un mar de llevant que conforme passaven les hores anava pujant. Al final, la serie tenia 1m ben bò i com que tot estava enboirat no hi havia res de vent. Els fons estaven perfectes i sortia una dreta que acabava a tocar a la roca fosca que era un festival. Fins i tot vaig provar de fer algun aerial !!! evidentment, no va sortir res que si assemblés, doncs la tabla anava per una banda i jo cap a l'altre.
Ha estat un bon cap de setmana, doncs al dissabte varem trobar-nos a l'aigua el Marc Saurina, el Lluis Trujols i fins i tot en Ricard, que va arribar amb el veler, el va fondejar una mica endins perque no l'hi afectessin les onades i es va posar a l'aigua amb una longboard. La foto que he incluit serveix de testimoni.


Pensant-hi bé, el que més m'agrada és surfejar a casa, i quan parlo de casa em refereixo a La Fosca. Puc entrar a l'aigua per les roques, just a sota de Casa (foto de sota, que va fer en Ricard el dissabte a la tarda), cambio de tabla cada cop que em convé, em puc dutxar al garatge, desde l'aigua puc controlar com es desperta la familia i em surten a saludar amb pijama des del balcó,...
Bé, encara queden uns quants dies abans de que acabi l'any i sembla que aquesta tardor está siguent molt bona al Mediterrani, espero arribar al menys als 60 dies !!!