divendres, d’octubre 03, 2008

PHILIP ISLAND 2



Avui divendres de GP havia d'estar sens falta a les 9 al circuit: Per tant, si volia tenir la meva sessió diaria ja em podia espavilar. M'he llevat a les 6:30 del matí (el sol surt a 3/4 de 6) i s'ha complert allò de que "quien madruga dios le ayuda". Hi havia un sol esplèndid i vent del nord....ahaaaa !!!!! Això volia dir vent terral i onades glassy !!! Les previsions eren que baixés el mar. He mirat "smith beach" i estava petitet, de 1/4 a 1/2 m que trencava en barra. He anat ràpidament cap a "Anzacs beach", i està clar que hi havia més surfistes que havien pensat el mateix que jo. A es 7:15 hi havia 7 persones a l'aigua. Això volia dir que sumant-m'hi jo sortia un percentatge d'atac de tauró del 12,5%. Parlant amb plata, "una mariconada" !!!!! He entrat a l'aigua per un canal que hi havia entre 2 onades i he anat directament a buscar una dreta de 1m que trencava glassy perfecte. El take off era molt ràpid i una mica complicat però un cop posat a l'onada era bufar i fer ampolles. La temperatura ambient era de 13º, la mateixa que l'aigua. Més tard, quan he sortit de l'aigua el sol ja havia escalfat l'aire fins a 18ºi s'estava la mar de bé en el pàrking sense camisa. Abans d'anar el circuit he tornat el neopré, escarpins i tabla a en Richard de "Island Surf Shop". Ja hem quedat per l'any vinent, que serà una mica més tard i més entrada la primavera de l'hemisferi sud. La data de la carrera serà el 18 d'octubre. La foto del principi mostra les condicions d'avui. (recordo que si hi cliqueu a sobre s'amplien). La d'aquí sota mostra tota la platja de Woolamai fins al cap del mateix nom. Com es pot veure, está ben deserta, un luxe !!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi Pau !! Estic seguint el blog i m'agrada, està molt be. Estic bastant impressionat per la teva capacitat de gestió del temps. Pots fer surf uns minuts abans d'anar al GP ! Això es com si jo vaig a jugar a tennis abans de participar en un event professional (per cert, avui he compartit escenari amb el Craig Barret, President del board de INTEL, a un Forum a Antigua de Guatemala).

Per cert, fas totes les fotos amb amb BlackBerry? Estan forá be.

Fins aviat

Rafa

Anònim ha dit...

Rafa,

Jo tinc comprobat que si t'organitzes els dies a vegades sembla que tinguin 48 hores. Més d'una vegada he anat a fer surf molt d'hora al matí i després he agafat un avió per anar de viatge.

Pau