divendres, d’octubre 31, 2008

INSOMNI

Avui el Gabriel s'ha llevat a les 6:15. Imagino que encara li deu afectar el canvi d'hora del dissabte passat, doncs no és normal. L'he pogut convèncer que tornés a dormir i en 10 minuts ha quedat ben fregit. El que no he pogut convèncer és a mi mateix, i per més que ho he intentat, l'insomni que arrossego desde fa temps no m'ha permès aclucar ull. La veritat és que mantenir-me despert no se m'ha fet gens pesat, doncs avui és un d'aquests dies en que com que sé que hi ha onades, tinc aquell nerviossisme i pessigolleig a la panxa (potser és això la causa del meu insomni ¿?) perque just quan claregi m'aniré directament a l'aigua. En aquest moment de tranquilitat és quan penses que afortunats que som els que vivim a Barcelona, doncs només amb 15 minuts de cotxe desde casa, sé que puc trobar bones onades, amb dutxes a la platja... però els pensaments també m'han fet anar a aquell racó de pesimisme que tenim a la ment i m'he enrecordat del projecte que té el nostre Ajuntament "progresista", de "verds"de pa sucat amb oli, per eliminar totes les onades del nostre litoral. És aquesta una altre raó del meu insomni ? no ho sé, però si que puc prometre que la rabia que em genera no em deixa tranquil. Tot esperant que comencés a clarejar he mirat alguns videos de surf al youtube. He sel-leccionat el link d'aquí sota, on s'aprecia el que ens perderem d'aquí poc a Barcelona.

http://es.youtube.com/watch?v=Uyti6UiADMQ

No m'extenc més, ja ha clarejat i m'en vaig de pet a l'aigua a disfrutar del que encara ens queda !!!