dimarts, d’octubre 20, 2009

BALI

Mira que soc burro, esperar 41 anys per venir a fer surf a Bali. Això és el paradís, tot i la turistada que hi ha a Kuta.

Ahir vaig arribar a Dempassar a les 12 del migdia. Desde l'avió vaig veure la gent posant-se les botes a Airport Right. El vol desde Australia a Singapore no és gaire llarg i només vaig dormir 5 i 1/2 hrs. Tot i la son, vaig anar directament a l'hotel, fer el check in, muntar alerons, cambiar la cera d'aigua freda d'Australia per cera d'aigua calenta i cap a la platja a buscar una barca que em portés al reef. Tenia pressa perque la marea anava baixant (a les 16:00hrs era baixa), i com m'havien dit el Felip i en Vila, Kuta Reef amb marea baixa no és el millor. Vaig entrar a l'aigua a 3/4 de 2. Hi havia 22 surfers, 12 d'ells balinesos que es tiraven des del inside a sac. A mica en mica vaig anar-me colocant i vaig començar a agafar les meves esquerres. La previsió no havia fallat i els 7 peus que deien es feien notar, entubant-se una mica.
A les 4 va ser quan vaig tornar cap a la platja. A la barca va venir amb mi un yankie d'uns 46 anys. Per donar conversa li vaig preguntar quans dies portava a Bali i em va contestar...14 anys !! Va venir per vacances i es va quedar. Era de Santa Cruz i diu que l'aigua allà era massa freda (té raó). Vaig estar parlant amb ell i l'hi vaig preguntar per agafar alguna dreta. Em va dir que un bon plan era anar ben d'hora al matí, amb marea baixa, a Dreamland. A l'arribar a la platja em va presentar el seu amic barquer balinés, en Wahein. Un bon plan era anar per mar, per veure totes les onades i no estressar-se gens a la carretera. Vaig acordar amb en Wahein un preu i avui a les 6 del matí hem sortit cap a Dreamland. Amb 35 minuts ens hi hem plantat i està clar d'on vé el nom. la sessió ha estat INSUPERABLE !! 12 tios a l'aigua, glassy i les series amb els 7 peus de rigor. Al principi em faltava confiança doncs encara anava amb el xip de Kuta reef marea baixa que era molt ràpida. Però de seguida li he agafat el ritme, et podies tirar ben bé per el inside del pic i tard que no te la menjaves i anaves com un coet. Boníssim !!! Després de 2 hores he anat cap a la Barca i hem anat fins a Ulluwatu. Com que no hi havia gaire gent m'he tirat per agafar un parell d'onades. A les 9:15, com haviem pactat, hem començat a tornar, veient per mar Impossibles, Padang Padang,...

Després d'esmorzar com un campió (truita, formatge, yoghurt, fruita,...) he contestat e-mails i he fet aquesta entrada al bloc. Ara a les 12, amb marea alta, em vaig a fer un bany d'escàndol a Kuta reef.

Demà amb el Wahein hem quedat a les 5:45 a la recepció. Anirem a descubrir per terra el que avui hem vist per mar. Dreamland serà la primera parada.

Niegà ha dit...

Je, je... he rigut molt amb el primer pàrraf!

Bones onades!

F

Anònim ha dit...

Mas vale tarde que nunca!!! Ana

Per cert Pau, si tens temps mirat el blog de la Jessica Watson (16 anys)que acaba de sortir de Sydney per donar la volta al mon en solitari, sense parar i sense assistencia en el seu vaixell "Ella's pink lady". El seu blog es: www.jessicawatson.com.au

Fins aviat
Ana

Pau ha dit...

Anna i Felip, ja veig que els 2 enteneu molt be aixo de ser un "burro"...

No he posat foos perque tinc problemes per carregarles pero desde malaysia fare reportatge.