dijous, d’octubre 13, 2011

BACK TO AUSTRALIA

Abans d'ahir vaig sortir cap a Australia per el GP. De camí, varem passar per sobre el mar Adriàtic, per Croacia. No vaig perdre detall desde la finestra de l'aviò d'aquest paradís de la navegació a vela, recordant les vacances de l'estiu del 2006.
Foto: Croacia desde el cel. Paradís de la navegació a vela.
Com que després d'Australia pararé 4 dies a Bali, m'he emportat 2 tables (la Pukas 6,6 i la firewire).
Vaig arribar Melbourne a 1/4 de 9 del vespre. En Ferrán ja m'esperava amb el cotxe de lloguer i varem baixar ja de nit cap a Philip Island, amb la parada de rigor per sopar al Mc. Donald's, que per cert i para tot el paddock.
Sobre les 11 de la nit varem arribar a la casa que lloguem cada any, a surf beach. Just baixar del cotxe ja se sentia el mar i jo em vaig posar molt content.
Avui m'he llevat amb tota la calma del món. Desde l'habitació he vist quin mar hi havia, no gaire gran, 3 peus, ideal per començar a escalfar.
Foto: Això és el que veig desde l'habitació.
Hem anat a Island surf shop per comprar cera d'aigua freda i llogar una tabla per en Ferràn. En Richard quant ens ha vist ens ha dit "benvinguts de nou".
Foto: Island surf shop.
S'enrecorda de nosaltres doncs cada any anem a visitar-lo i comprar quelcom. Ens ha dit que demà a Wollamai beach estarà espectacular, amb vent off-shore i head high. De moment, avui hem entrat a Smith beach. Chest high amb dretes i esquerres. He entrat amb la firewire i m'he trobat molt en forma. El surf del cap de setmana passat a Barcelona més la regularitat amb que nedo a la piscina em dona confiança per agunatar bé els 8 dies de surf que tinc per endavant. A la tarda, després de treballar, m'hi tornaré a posar. El sol es pon a les 19:34 i a les 20:00 ja és fosc.
Foto: El nostre Kia, ideal per posar tables, estendre trajes després de la sessió,...