dijous, d’octubre 20, 2011

SELAMAT JALANG BALI (adeusiau bali)

Avui últim dia A Bali. El mar ha baixat bastant, 7,5 peus. A les 6:45 he sortit cap a Dreamland. Resulta que un cop allà no he pogut arribar a la platja doncs el megafashion restaurant que han posat i que controla l'accés directe a la platja, no obra fins a les 9. El Waian no ho sabia. M'ha dit que hi havia un camí alternatiu però que s'havia de caminar molt. He decidit doncs anar a Bingin. Un cop allà, com que la marea estava baixa i jo soc tossut, he anat cap a Dreamland, caminant per sobre el coral i la sorra. Només hi havia 2 surfers hi ha Bingin n'eren 10. La serie tardava molt però quant arribava era head high. Això si, res a veure amb Jasri. Jo recordava Dreamland com una onada fàcil. Quan hi havia entrat fa 2 anys estava molt més gran i s'agraia que fos un take off poc complicat, però avui m'ha decebut. És una onada fofa i jo ja m'he mal acostumat. Després d'agafar 3 onades he decidit anar remant fins a Bingin, per agafar alguna esquerra abans de sortir pitan cap a l'aeroport. No he fet fotos doncs s'aparca lluny però aquí sota hi ha les fotos que no vaig penjar ahir.
Un cop a l'avió he vist per la finestreta com alguns afortunats es posaven les botes a Airport left i Airport Right. Quina enveja.
Foto: Sortint del home stay Irene, al fons a la dreta (com el wc) hi ha l'onada de Jasri.
Foto: Quina perfecció i que còmode surfejar en un point break.
Foto: Jasri està en un entorn rural, amb els seus camps d'arròs.
Foto: "s'aparquen" les tables i es mengen els noodles.
Foto: El Waian, a Jasri, sempre buscava una hombra per aparcar el cotxe.