dimecres, d’octubre 19, 2011

JASRI 2

M'he llevat a les 5:30 per sortir a les 6:00. Al sortir 45 minuts abans ha suposat que el trajecte l'hem fet amb només 1 hora i 1/2. Quan hem arribat hi havia 12 surfers a l'aigua. He entrat a 3/4 de 8 i els que havien entrat a primera hora sortien per esmorzar. Perfecte. Estava glassy i més petit que ahir, head high. He agafat la firewire i l'he deixada amb versió quad. Com diuen als restaurants "una molt bona el-lecció". No he parat de treballar el cutback amb tot el dia. L'onada és llarguíssima i et permet fer uns 7 o 8 cutbacks sense problema. A més, la firewire, al tenir més volum, va que vola per passar seccions. A 3/4 de 10 he sortit per menjar les manderines que vaig comprar al super, una barra energètica i veure un pocari sweat, com a les mentas.
Al cap de 1/2 hora he entrat 2 hores més. A l'aigua he conegut a un noi belga que parlava castellà perfecte....doncs fa 10 anys que viu a costa rica !! Aquí el més tonto fa rellotges.M'ha recomanat molt d'anar-hi.
He sortit a 1/4 de 1 completament rebentat. M'he anat a menjar uns noodles, mentres parlava amb una parella de surfers de Córsega. Per el que m'han explicat, la tramuntana els hi dona massa on-shore i l'aprofiten poc. Jo els hi he dit que a Barcelona, amb força 9 de tramuntana al golf de lleó, arriben onades decents.
Després m'he anat a veure els llocs que hi ha per allotjar-se a la platja. Mai se sap. M'han ofert si em volia comprar una de les cases per 120.000 euros, i quan jo no hi sigui ells me la llogarien. Quina temptació !!
Demà abans de marxar a l'aeroport segurament surfejaré Dreamland.
Avui no hi ha fotos perque l'ordinador es penja molt. La conexió a internet és molt deficient. A veure si les poso demà.